sobota 27. februára 2016

Veľké plány

Veľmi ma mrzí, že som tak dlho nepridala žiadny článok, ale poslednou dobou absolútne nič nestíham. Dokonca si začínam zabúdať písať do svojho super tajného denníčku. Som rada,že máme prázdniny pretože učitelia v škole sa asi zbláznili. Každý deň píšeme minimálne jednu písomku. Aspoň tento týždeň sa nemusím nič učiť a stresovať sa zo všetkých možných písomiek. Sľúbila som si, že začnem cvičiť a zdravo sa stravovať aj keď mi je jasné, že je to najväčšie klamstvo aké som si kedy povedala.
 Včera som si povedala, že pôjdem von a užijem si celkom pekný slnečný deň. Vonku som bola asi tri hodiny a domov som prišla celá vymrznutá a neuveriteľne unavená. Potom som si spomenula na to, že na domácu úlohu zo slovenčiny si máme písať denník počas týchto jarných prázdnin, ktorý si potom učiteľka prečíta. Naozaj sa mi tam nechcelo nič písať, ale domáca úloha je domáca úloha.

Počas jarných prázdnin chcem toho veľmi veľa stihnúť. Musím sa začať pripravovať na olympiádu z fyziky a z matiky. Potom chcem spraviť to nekonečné množstvo domácich úloh, upratať si izbu pretože sa v nej nedá ani normálne pohybovať, začať cvičiť a behávať a samozrejme prečítať zopár kníh a spraviť na ne recenzie. Takže toho chcem stihnúť celkom dosť
.
Najväčšou výzvou je pre mňa zdravá strava a pohyb. Motivoval ma k tomu aj fakt, že keď sme na telesnej cvičili mala som asi tri dni svalovicu na bruchu a takmer som sa ani nedokázala vyškriabať z postele. Bohužiaľ s behaním by som chcela začať až keď sa trochu oteplí pretože som bola nedávno chorá a zistila som, že na môj imunitný systém sa nedá veľmi spoľahnúť.  Takže mi bude bohate stačiť keď budem cvičiť doma. To je predsa lepšie, ako keby som necvičila vôbec.
Chcela by som nakresliť zopár obrázkov pretože som už dlho nič nenakreslila ani nenamalovala.
Ale aj tak najprv začnem s domácimi úlohami, potom s upratovaním, ďalej s čítaním a nakoniec s maľovaním. Samozrejme medzitým sa budem jednoznačne venovať cvičeniu.
Dúfam, že sa budem čo najpresnejšie venovať svojmu plánu. Samozrejme preto chcem spraviť všetko, ale aby to neboli len prázdne slová, tak už sa do toho pustím. A aké sú vaše plány na prázdniny? Dúfam, že ich nechcete stráviť tak , že celú dobu preležíte pred televízorom v ktorom aj tak nič dobré nedávajú. Nech už sú vaše plány akékoľvek, prajem vám pekné prázdniny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára