štvrtok 12. mája 2016

Prechádzka s domácimi miláčikmi

Týmto článkom by som chcela poukázať, že občas si ani sami neuvedomujeme, že na svoje domáce zvieratká zabúdame. Je to úplne normálne, veď občas je tých povinností a záväzkov príliš veľa.
 V tomto nie som žiadna výnimka, no snažím sa so svojím psíkom Dorkou aspoň dva až trikrát do týždňa na poriadnu prechádzku.

 Nie len pre psíka, ale aj pre vás je to dobré a aspoň máte dobrý pocit z poriadnej prechádzky, na ktorej si naplno užijete šantenie so svojím psíkom. Ale ak si trúfate na vyšší level, tak by ste mohli vyskúšať ísť behať so svojím psíkom. V takomto prípade skôr odporúčam aby ste najskôr začali behávať sami a až potom ísť behať so psíkom. Predsa len vám psík pri behaní dá poriadne zabrať!

 Tiež musíte dať pozor na výber terénu. Ak pršalo tak vám to veľmi neodporúčam z dôvodu potreby kúpania vášho psíka, pretože bude celý zablatený. Treba zvážiť aj počasie.

Každopádne behanie s vašimi miláčikmi treba najskôr dobre zvážiť. no napriek tomu platí, že pohyb je dôležitý!

Ja som sa rozhodla priložiť k svojmu článku zopár fotiek, či už na inšpiráciu pri fotení, terénu alebo prostredia.
                                   


Pri tejto prechádzke sa mi tiež podarilo zistiť, že môj psík si veľmi rád pochutí na kvetinách.


Dúfam, že sa vám môj článok páčil a pomohol vám vytvoriť si plány na víkend, alebo vás inšpiroval.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára