sobota 30. apríla 2016

Večerná prechádzka

Dnes večer, ako každý iný deň som absolvovala so svojím psíkom večernú prechádzku.
Samozrejme sa to nemohlo obísť bez ťahania, pišťania na iných psov a nelogického pobehovania.
Napadlo mi, že by nebolo od veci pokúsiť sa niečo pekné odfotiť. Už minimálne kvôli námetu na nový článok. Každopádne dúfam, že sa vám moje čisto amatérske fotky budú páčiť.
   
Možno si pamätáte, že v článku Očarujúca jar sa objavili fotky púpaviek, ktoré len nedávno rozkvitli. A tie na obrázku sú presne tie isté, len z pred dvoch týždňov.

 Podarilo sa mi zachytiť
posledné slnečné lúče, ktoré ma veľmi fascinovali.
Pravá večerná prechádzka sa nemôže zaobísť bez typického prítmia krásneho západu slnka.
Tiež sa mi podarilo odfotiť aj velice abstraktnú fotku, ktorá by nebola vznikla keby nebolo ťahania môjho hyperaktívneho psíka - Dorky.

Tieto posledné štyri fotky vznikli vďaka môjmu zaujatiu voči rozkvitnutým stromom a vo všeobecnosti voči jari.



Dúfam, že sa vám moje fotky páčili a prajem vám pekný zvyšok soboty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára