piatok 29. apríla 2016

Totálna neschopnodsť...

Samozrejme, moja. Možno aj vám sa zdá, že nič nestíhate. No ja aktuálne začínam podozrievať tento veľmi bláznivý mesiac, apríl.
  Týmto článkom sa chcem oficiálne posťažovať na to, že sa mi nič nedarí a vôbec nič nestíham! Veľmi ma hnevá, že som nestihla napísať článok "Marec, mesiac knihy". Ktorý som mala napísať presne pred mesiacom.
  Na ten článok som sa tak tešila! Mala som v pláne sa naplno ponoriť do čítania kníh a písať recenziu za recenziou. Ja vlastne ani nechápem, ako som na to mohla zabudnúť.
  Musím, ale uznať, že za tento mesiac som stihla takmer všetko čo som mala v pláne. Konečne som začala cvičiť, chodievať so svojím psíkom, bláznivou Dorkou, aspoň na hodinu von. Mám dobrý pocit z toho, že pre seba robím aspoň niečo užitočné. Počasie, ale v poslednej dobe s nami nechce veľmi spolupracovať. No aktuálne mi sa môžem vyhovoriť na neskutočne otravnú nádchu.
Aj keď tento obrázok je k tomuto článku totálne od veci. Nemohla som si ho odpustiť pretože jelene a iné lesné zvieratká sa mi páčia. (To by bolo, tráviť víkend v lese!)

 V budúcnosti by som chcela napísať knihu, denník života obyčajného a obzvlášť znudeného človeka. Teda názov nemám ešte presne vymyslený, ale to je jedno pretože mám na to ešte dosť času.
Každopádne, dnešok bol sčasti dobrý a sčasti zlý. Zlý, pretože som dostala zlú známku v škole kvôli totálnej hlúposti a dobrý, pretože som dostala hneď niekoľko skvelých správ. Napríklad som sa dozvedela, že budem mať ukončenú umeleckú školu, teda pokiaľ mi nepreskočí a nerozhodnem sa skončiť s tancovaním.
  Aktuálne ma však viac trápi to, že máme mať vystúpenie, ktorým prakticky zabijem celý deň.
Človek sa teší na víkend a nakoniec ho celý strávi na vystúpení. To veru nie je veľmi pozitívne.
V poslednom čase veľmi nestíham písať články a ani na ne zbierať nové námety.
Dnes by som však zopár článkov chcela uverejniť a možno vám vďaka nim dám aj námet na strávenie víkendu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára