piatok 15. apríla 2016

Očarujúca jar

Možno ste si už aj vy všimli, že jar k nám prichádza v plnom prúde. Pre mňa je to taký šok, pretože doteraz stále pršalo a bolo maximálne 7 stupňov. Zrazu svieti slnko o sto dvesto a je 20 stupňov. Teda aktuálne nie, aspoň v našom malom mestečku. Zato do obeda bolo celkom pekne a teplo a asi až pred hodinou sa pokazilo počasie a začalo pršať. A to som dnes chcela ísť von cvičiť a hľadať námety na fotenie. Samozrejme, neodradilo ma ani zlé počasie a nafotila som zopár fotiek.


Kvietky rozkvitajú rovnako ako stromy a príroda sa prebúdza v plnom prúde. Okolo nášho paneláku sú samé púpavky a ráno sa kochám pohľadom na ne. Krásne rozkvitnutá čerešňa nás núti venovať jej aspoň kratučký pohľad. Vtáčí štebot je počuť všade na okolí. Pri pohľade z okna sa jednoducho musím usmiať. Keby nebolo tej blbej nádchy, ktorá sa ma drží už vyše týždňa, svet by bol dokonalý
a vonku by som bola skoro stále. Tiež to závisí od učenia do školy, nácvikov z tanečnej...
Konečne je piatok a pred nami je víkend s pomerne vysokými teplotami (tým myslím zhruba 20 stupňov).  Dúfam, že cez víkend budem mať príležitosť odfotiť zopár pekných fotiek a užiť si začiatok jari. Dúfam, že sa vám môj, aj keď krátky, článok páčil a, že neležíte doma s nádchou, ale užívate si jar.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára