sobota 16. januára 2016

Ďalšia recenzia?!

Dnes som sa rozhodla, že spravím ďalšiu recenziu. Pripravila som si pre vás recenziu na: Garnier - skin naturals, čistiaci ozdravujúci gél, Oriflame - pure nature, tyčinka na vyrážky, Mary Kay - botanical effects, čistiaci krém na normálnu až suchú / citlivú pleť, Mary Kay - botanical effects, hydratačný krém na normálnu až suchú / citlivú pleť. Marks & Spencer - moisturising hand & body lotion a na koniec ešte Labello - pearly shine.



Garnier - skin naturals, čistiaci ozdravujúci gél.
Je určený na každodenné používanie (ideálne je dvakrát za deň). Má dvojitý účinok: 
1. Uvoľňuje a ozdravuje póry.
2. Odstraňuje nečistoty, sťahuje póry a osviežuje pleť.
Čo sa týka výsledku je naozaj účinný. Ja mám teraz problém s nečistotami a čiernymi bodkami a účinkuje naozaj perfektne, až na zopár nedokonalostí, ale inak sa nie je na čo sťažovať.
Výsledok si môžeme všimnúť do týždňa.

Oriflame - pure nature, tyčinka na vyrážky.
Je účinná, ale musíte ju pravidelne používať. Avšak si teba dať pozor, že nie je dobré ak používate nejaké iné čistiace prostriedky na tvár. Musíte dobre zvážiť, kedy je vhodné túto tyčinku použiť. Ideálne bude ak ju budete používať pred spaním, potom ako si vyčistíte pleť. Táto tyčinka sa používa lokálne, čiže nanesiete priamo na vyrážku.

Mary Kay - botanical effects, čistiaci krém na normálnu až suchú / citlivú pleť.
Konečne som našla niečo vhodné pre moju pleť! Je naozaj perfektný, výborne mi sadol na pleť a výsledok je dokonalý (dokonca lepší ako pri Garnier - skin naturals). A navyše je neparfumovaný a bez syntetických farbív. taktiež je klinicky testovaný na dráždivosť a alergiu pleti.

 Mary Kay - botanical effects, hydratačný krém na normálnu až suchú / citlivú pleť.
Tieto dva prostriedky používam naraz, čiže výsledok je úplne očarujúci. S oboma výrobkami som nad mieru spokojná. Ako prvý používam čistiaci krém, ktorý dôkladne zmyjem z pokožky. Po uterí tváre nanesiem hydratačný krém a nechám účinkovať. Prípravok je obohatený o výťažky z ľanového semienka a morských rias, vytvorený špeciálne na suchú až normálnu pleť, pomáha udržiavať optimálnu hydratáciu pleti.

 Marks & Spencer - moisturising hand body lotion.
Ja tento krém používam iba na ruky. Výborne pomáha hydratovať pokožku a zanecháva príjemný pocit na pokožke. Je to vlastne ošetrujúce kakaové maslo. Neodporúča sa používať na tvár. Je naozaj výborný, hlavne ak je vonku zima je ideálne si s ním nakrémovať ruky, pretože je menšia šanca, že vám popraská koža na rukách.

Labello - pearly shine.
je to dokonalý balzám na pery. ktorý pomáha aj na popraskané pery. Aj keď ja nemám problém s popraskanými perami napriek tomu tento balzám veľmi rada používam. Navyše výborne vonia!

Dúfam, že sa vám táto recenzia páčila a pomohla vám s vyberaním čistiacich prostriedkov na tvár. krémov na ruky a telo, balzámov na pery a tyčiniek na vyrážky.






                                                                                                                                                                   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára