piatok 1. januára 2016

Nový rok!

Dnes tu máme Nový rok!
Dúfam, že sa pre každého začal aspoň trochu pozitívne.
Dávali ste si nejaké predsavzatia? Alebo je vám jasné, že je to zbytočné?
Ja som si predsa len jedno predsavzatie dala, aj keď mi je jasné, že ho nedodržím.
Jeden z mojich ďalších uletených nápadov bol, že sa začnem učiť po portugalsky! Naozaj mi už väčšia hlúposť napadnúť nemohla...
Ako Vám vyšiel Silvester? Bol podľa vašich predstáv alebo vám doň predsa len niečo nečakane vstúpilo?
Ja som ho strávila pozeraním Twilightu a ani som sa nenazdala a už bolo 23:45.
Tak povediac mi skoro oči vypadli.
Vždy po Silvestri mám mierny šok, že ako ten rok mohol až tak rýchlo prešiel a väčšinu dňa sa potkýňam po byte a vyjavene sa dívam.
Dnes u nás aspoň trošku snežilo. Sneh mi pomohol sa aspoň trošku spamätať z toho, že je Nový rok. Je to také divné ale budeme zase o rok starší a tak. Ako môže existovať niekto kto nie je aspoň trošku zvedavý na to čo ho čaká?
Prajem Vám nech sa vám splnia všetky priania a podarí dodržať vaše predsavzatia.
Šťastný nový rok!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára