nedeľa 17. januára 2016

So šarmom parížanky - Ines de la Fressangeová, Sophia Gachetová

Tak dnes máme ideálny deň, ako stvorený pre recenziu. Zistila som, že nie je až také ľahké spraviť recenziu na knihu.Obzvlášť na knihu, ktorá nemá dej.

Táto kniha bola vydaná v roku 2010 v Paríži kde ju napísala Ines de la Fressangeová v spolupráci so Sophiou Gachetovou. Preložila ju v roku 2012 Ingrid Kunková. Takže v niektorých ohľadoch táto kniha obsahuje teraz už menej moderné kúsky. Túto knihu som dostala na Vianoce, pretože sama by som si ju asi nekúpila. Ale to len kvôli tomu, že sa o módu príliš nezaujímam (nemyslím to tak, že si oblečiem len tak hocičo). Predsa len ma táto kniha prinútila nad niektorými kúskami v svojom šatníku porozmýšľať. A pomohla mi vytvoriť nové outfity. Pozor! Nemusíte pochádzať s Paríža aby ste si osvojili štýl parížanky. Samozrejme ak túžite vyzerať ako pravá parížanka táto kniha je skvelým poradcom aby ste sa tak začali obliekať. Táto kniha ma vo veľa ohľadoch zaujala. Obsahuje veľa nápadov, ktorými si môžete osviežiť váš outfit. Ale tiež vám pomôže skombinovať kúsky z vášho šatníku, v ktorých budete vyzerať skvele, ale budete sa cítit aj pohodlne. Priznajme si, že parížanky sa obliekajú  naozaj štýlovo a jedinečne. V knižke sa píše zhruba to, že sa nemáte hrnúť na veľké nákupy a kupovať si oblečenie ku ktorému si nemáte čo obliecť a dobre viete, že ho nebudete nosiť. Pre takéto kúsky sa Vám zbytočne naplní šatník. Lepšia je kvalita ako kvantita. Tiež by ste sa mali vyhnúť veľkým obchodom, kde si daný kúsok kúpi úplne každý. Pravá parížanka jednoducho nejde s davom. Kupuje si kúsky v malých obchodíkoch s neobyčajnými kúskami. Samozrejme sleduje aktuálnu módu, ale prikrášli svoj outfit niečím jedinečným. Samozrejme si pri tvorení svojho nového outfitu musíte dať pozor aby ste sa vyhli módnemu faux pas! Móda sa totiž mení rovnako ako ročné obdobia. Kniha obsahuje  mnoho tipov, ako si vylepšiť svoj štýl obliekania a ako za každých okolností zažiariť. Túto knihu vám odporúčam v prípade  ak sa o módu aspoň trošku zaujímate, inak kúpa tejto knihy nemá apsolútne žiadny zmysel. Bolo to celkom zaujímavé čítanie a pomohlo mi aspoň trošku si osvojiť parížsky štýl.
Dúfam, že sa vám moja prvá recenzia na knihu páčila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára