streda 6. januára 2016

Koniec zimných prázdnin...

Tak toto bol zase deň!
Dnes som prekonala svoj rekord zimných prechádzok. Pretože som išla von hľadať nejaké podnety na fotografovanie ( pretože som vyhrabala môj starý foťák do ktorého sa dáva film). A zistila som, že som teda poriadne mantavá. Podarilo sa mi presvietiť celý film a taktiež som omylom pretočilo neodfotené snímky ale to je vlastne aj tak jedno.
Samozrejme keďže som to celé pokazila.
Mám pocit, že tieto prázdniny strašne rýchlo ubehli. Ani som si to neuvedomila a už za týždeň ideme do školy! Je to moja nová nočná mora.
Stále sa pasujem s úlohou zo slovenského jazyku.
No myslím, že riešenie tej domácej úlohy bude viac než zlé.
Asi budem mať z toho depresiu ale neviem sa rozhodnúť z čoho skôr. Z toho, že idem za necelý týždeň do školy alebo zo strachu z domácej úlohy? No bude to ťažké rozhodnutie.
Zatiaľ mi ju zmierňuje sneh. Konečne sneh! Som strašne nadšená ( no typické malé decko) hneď ako som vstala už som rozmýšľala nad tým kedy sa pôjdem sánkovať, aj keď toho snehu nie je až tak veľa. Prajem vám ešte pekný zvyšok prázdnin.
( Bodaj by sa neskončili ).
No každopádne chcem ísť ešte na klzisko a musím sa začať učiť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára