sobota 12. marca 2016

Indulona vs. ďalší pofidérny krém

K tejto recenzií ma inšpirovala vysušená pokožka na mojich rukách. Ale to najprv musím objasniť celý príbeh.
 Asi pred týždňom som bola kočíkovať moju malú sestru. Bola som vonku asi dve hodiny a samozrejme, že som si zabudla rukavice. Som sprostá no. Keď som potom prišla domov, nedokázala som hýbať prstami. No vtedy som mala vôbec problém načiahnuť sa po pohár. Na druhý deň som mala červené fľaky na rukách a príšerne to štípalo.

Začala som si teda natierať ruky krémom od Marks&Spencer pampering cocoa butter moisturising hand & body lotion. Príšerne ma štípali ruky a očerveneli mi ešte väčšmi. Keď som si ich natrela druhý krát, pochopila som, že tento krém mi neprospieva. Tak som siahla po indulone. Indulona je jednoducho klasika tak som si povedala, že horšie to už byť nemôže. Keď som si natrela ruky indulonou, štípalo to, ale už mi ruky až tak neočerveneli a pokožka sa začala hojiť.
 Po pár dňoch sa mi pokožka na rukách zahojila a povedala som si, že ešte skúsim ako bude reagovať moja pokožka na krém od Marks&Spencer pampering cocoa butter moisturising hand & body lotion. Opäť sa potvrdilo, že to nemám v hlave všetko v poriadku.
 Samozrejme, že mi ruky sčerveneli a opuchli. Takže si budem musieť počkať ďalší týždeň kým sa mi znovu zahoja. Mám isté pochybnosti ohľadom tohto krému. Som si takmer istá, že tento krém na ruky už rozhodnem nebudem používať.

Indulona - hand protection - nechtíková
Je to regeneračno-hydratačný krém so zvláčňujúcim efektom pre normálnu a citlivú pokožku obohatený výťažkom z nechtíka lekárskeho a glycerínom. Pokožku zvláčňuje, zjemňuje a vyhladzuje.

Krém od Marks&Spencer pampering cocoa butter moisturising hand & body lotion
Ošetrujúce kakaové maslo. Toto ľahké, dobre absorvovateľné tonikum na pokožku rúk aj tela obohatené výťažkom z mastného kakaového masla a vanilky pomôže udržať vašu pleť vláčnu a jemne navoňanú. Možno, že by to aj fungovalo keby mi to nevyvolalo alergickú reakciu na pokožke.

Dúfam, že sa z mojej recenzie poučíte a pochopíte, že keď vám raz krém vyvolá alergickú reakciu vyvolá ju aj pri ďalšom použití.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára