sobota 5. marca 2016

Ja vlastne ani neviem

S nevôľou si začínam uvedomovať, že je čochvíľa pondelok. Stále to nedokážem pochopiť, veď sa prázdniny ešte len začali! Mám pocit, že stále nič nestíham. Ešte som sa nestihla všetko naučiť, nič som nenakreslila a stihla som prečítať len jednu knihu a to ma dosť štve. Ja chcem ešte prázdniny!
Vlastne ani neviem ako som tieto prázdniny strávila.
 Som si istá tým, že minimálne dva dni som nič nerobila. Teda tým myslím, že som sa nič neučila, neurobila som si domáce úlohy a tiež som nerobila nič prospešné.
Musela som ísť každý deň minimálne trikrát von pretože máme psa, takže som mala o zábavu postarané. Áno, pred prázdninami som si sľúbila, že obmedzím jedenie sladkostí, začnem opäť behať, cvičiť, jesť zdravo a samozrejme, učiť sa fyziku.
Čo sa týka behania, jedného odvážneho dňa som si trúfla odbehnúť 300 metrov. Výrazne som precenila svoju kondíciu, lepšie povedané mala som pocit, že vypľujem dušu. Ostatné dni som sa už ani nesnažila.
Jesť zdravo, no ako sa to vezme. Zatiaľ som zjedla iba jednu čokoládu.
 No a cvičenie mi tiež veľmi nevyšlo. Teda vydržalo mi to tak desať minút, potom sa mi zasekla noha v preliezke a skoro som spadla. Ostatné dni už nebol čas a už vôbec nie chuť.
Čo sa týka fyziky, no ako to povedať. Odhodlania veľa nebolo takže som sa jej a začala venovať až v stredu.
 Jediné čo mi vyšlo bolo obmedzenie jedenia sladkostí. Konečne niečo pozitívne.
 Cez prázdniny som bola kočíkovať svoju trojmesačnú sestru a aj keď som skoro zamrzla, užila som si to pretože som bola s kamarátkou a stále sme o niečom životne dôležitom diskutovali. Ale stále nechápem ak ten týždeň mohol tak rýchlo prejsť. 
Aspoň, že som začala pripravovať veci na nové recenzie.
Som zvedavá ako to všetko časovo zvládnem. Viem, že zajtra budem stresovať či som všetko naučená, pripravená do školy a či mám dobre vypočítané príklady z fyziky a z matematiky.
 Obzvlášť sa neteším na ranné vstávanie.
Od pondelka už musím začať chodiť na tanečnú. Asi mesiac som tam nebola pretože som bola chorá a moje hlasivky stále odmietali spolupracovať.
 Začala som sa mať rada. No vlastne až posledných desať minút, ale to je jedno.
Teším sa na ďalšiu recenziu, ktorú dúfam, že napíšem  v priebehu nasledujúceho týždňa. Avšak to isté nemôžem povedať o škole pretože na tú sa fakt neteším.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára