sobota 26. marca 2016

Môj bežný prázdninový deň...

Tak, máme tu ďalšie prázdniny. Nechápem, ako rýchlo môžu všetky prázdniny prejsť. Nikdy nedokážem pochopiť ako rýchlo plynú tie dni, je ráno a síce sa mi zdá, že neprešli ani dve hodiny a je už večer.
Cez prázdniny si poviem, že chcem stihnúť také svoje tradičné veci ku ktorým sa odhodlávam aj dva týždne. Napríklad, že si upracem izbu, skriňu, odfotím všetky veci na predaj, začnem cvičiť (o tom tu básnim vcelku dlho a stále nič z toho), nachystám si všetky veci do školy aj s tou miliardou úloh čo dostaneme a napíšem aspoň dva alebo tri články.
Takmer všetko z toho čo som tu napísala už mám splnené, ale aktuálne si ešte musím lámať hlavu s úvahou o šťastí, ktorú máme doniesť hneď po prázdninách, písomku z dejepisu, ktorú budeme písať vo štvrtok a praktickú aktivitu z biológie, ktorú máme odovzdať až v piatok. Máme toho celkom dosť a to som sem ani nevypísala všetko.

Môj prázdninový deň prebieha zhruba takto:
6.25 - zobudím sa na to, že mi do očí svieti slnko.
7.35 - podarilo sa mi o šiestej zadriemať, idem vstávať. hneď ako otvorím dvere skočí na mňa pes a teší sa akoby ma dva roky nevidela. Potom hneď musím utekať dať jej granule inak by sa asi zbláznila.
7.45 - nejakým zázrakom sa došuchcem do kúpeľne a pokúšam sa spraviť niečo s vlasmi.
8.00 - raňajkujem biely jogurt s mysli.
8.15 - prezlečiem sa, vyvetrám si izbu, vyčistím zajacovi a dám mu jej granulky.
8.35 - obvykle robím niečo čo nemá žiadnu logiku.
9.00 - idem so psíkom (besnou Dorou) von.
9.20 - tato začne plánovať zvyšok dňa (napr. musíme povysávať, umyť dlážku aj pred dverami, oprať prádlo...)
9.30 - pokúšam sa spraviť niečo do školy.
9.40 - pokúšam sa spraviť niečo z vecí, ktoré som si sľúbila pred prázdninami.
10.00 - hrám sa so sestrou (samozrejme, pokiaľ nespí).
10.25 - pokúšam sa spraviť niečo užitočné, väčšinou len márne.
11.00 - začneme pripravovať obed.
13.00 - obedujeme.
14.00 - idem s Dorkou von, obvykle idem aj kamarátkou.
15.30 - čítam si časopisi, hlavne o cvičeniech alebo idem počítať nejaké príklady na olympiádu z matematiky.
16.00 - idem "cvičiť".
16.35 - väčšinou nič nerobím, pozerám televíziu, v ktorej aj tak nič dobré nejde, prípadne idem zavesiť prádlo.
17.00 - hrám sa so zajacom, prípadne robím niektorú z činností, ktorú som si sľúbila, že spravím cez prázdniny.
17.30 - idem s niekým von
19.00 - prídem domov a idem vyvenčiť Dorku.
19.15 - Dorka je vyvenčená a mám od všetkého pokoj. Väčšinou idem počúvať pesničky.
19.30 - dopočúvam pesničky a  sama neviem čo pôjdem robiť
20.30 - idem sa osprchovať a väčšinou stresujem, že mám mastné vlasy.
21.00 - zapíšem si do denníku, čo som v tento deň robila a potom idem pozerať televíziu.
22.00 - väčšinou idem spať pretože som neuveriteľne unavená.

Môj bežný prázdninový deň je neuveriteľne nudný, ale mne to neprekáža. Dúfam, že nech už trávite prázdniny, prípadne čas voľna akokoľvek, ste spokojný ako ho trávite a ak nie, treba s tým niečo spraviť. Som spokojná, že som už konečne napísala nejaký článok, ale musím sa ísť venovať úvahe o šťastí. Rozmýšľala som nad tým , že ak budem mať čas a chuť napíšem ju aj na môj blog.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára