piatok 11. marca 2016

Zamyslieť sa nad...

 Zistila som, že by nebolo na škodu zamyslieť sa nad...


  • svojim správaním (hlavne k svojim priateľom  a výhovorka, že sú neznesiteľný neplatí)
  • prístupom k učeniu ( ja veľmi flákanie nepodporujem)
  • tešením sa z maličkostí (je to najjednoduchší spôsob ako byť skoro stále šťastný)
  • láskou, či už k sebe, (to ale s mierou), k priateľom alebo k rodine 
  • sebadôverou, treba si veriť a netreba sa zbytočne podceňovať! (Avšak netreba to preháňať!)
  • rodinou, je to totiž to najdôležitejšie a najvzácnejšie čo človek môže mať
  • zdravím (nerobiť nejaké chvaty, ktorými by sme si ho mohli zničiť - užívanie drog, preháňať to s alkoholom...)
  • samím/ou sebou, rozdeliť si čo sa nám na nás páči a čo nie, samozrejme to čo sa nám na nás nepáči by sme mali zmeniť (pomôže vám to so sebadôverou), samozrejme tieto zmeny sa týkajú aj našej psychiky, mali by sme sa zmieriť so zlými skúsenosťami a pochopiť, že ich už nezmeníme (pomôže vám to zhodiť ten obrovský kameň na srdci, ktorý vás tiaži)
  • detailami, (zbytočne to nepreháňať, ale ani zanedbávať)
  • dospelosťou (brať na vedomie svoj vek a netváriť sa prehnane dospelo)
  • detstvom, veď je úplne úžasné, žiadne starosti, stresy a zbytočné problémy
  • dlhými vlasmi, vôbec to nie je také úžasné ako si všetci myslia
  • hustými vlasmi, nie je nič horšie ako rozčesať takéto vlasy, alebo ich nejako upraviť

  • Myslím, že aj keď som mala predstavu o tom, čo chcem do tohto rebríčku napísať, nepodarilo sa mi to. Asi na tri body som určite zabudla. Každopádne dúfam, že sa vám tento, aj keď krátky, článok páčil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára