sobota 12. marca 2016

Všetko možné...

Dnes som si pre vás pripravila už asi poslednú recenziu. Rozhodla som sa zrecenzovať Sprchový gél Balea - frozen breeze (limitovaná edícia),  peelingovú pleťovú masku od Avonu - planet spa, Perfectly Purifying (s minerálmi z mŕtveho mora), korektor od miss sporty a gél proti akné (bez olejov a emulgátorov).

Sprchový gél Balea - frozen breeze (limitovaná edícia).
S vôňou fialiek a malín. Ja osobne tam cítim iba maliny. Vôňu je cítiť aj na nasledujúce ráno a to naozaj oceňujem pretože pri väčšine sprchovacích géloch prestanem cítiť vôňu už po desiatich minútach. Pokožka je po umytí hebká a zvláčňujúca. Tento produkt sa mi naozaj pozdáva.

Peelingová pleťová maska od Avonu - planet spa, Perfectly Purifying (s minerálmi s mŕtveho mora).
Táto maska je určená pre citlivú pleť. Má sa naniesť na tvár a nechať pôsobiť 1-2 minúty. Ideálne je ju používať 2-3krát týždenne. Mne pomáha. Zatiaľ ju používam dva týždne a nemám sa na čo sťažovať. Výsledok bol postrehnuteľný už po týždni.

Korektor od miss sporty.
Antibakteriálny, zakrýva začervenanie a vyrážky. Zabraňuje tvorbe nových nedokonalostiam na pleti. Aj keď ja veľmi neobľubujem produkty od miss sporty, tento korektor mi vyhovuje. Účinne zakrýva nedokonalosti, pri väčšej vyrážke alebo začervenaním treba naniesť aj viackrát.

Gél proti akné (bez olejov a emulgátorov).
Tento gél je potrebné nanášať niekoľkokrát denne a používa sa lokálne. Výsledok je vidieť po pár dňoch, ale musím sa priznať, že ho veľakrát zabudnem použiť.

Pre tento deň je tento článok posledný a dúfam, že sa vám páčil. Prajem ešte pekný zvyšok víkendu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára